
Reviews

Henkelsson
5 days ago
3.5

Ireth
@ Kråkö Bryggeri10 days ago
4.2

Virpi E
6 months ago
3.7
Peter S
9 months ago
2.4
Marko K
10 months ago
4.5

Jampe
11 months ago
3.6

Henri A
@ Kråkö Bryggeri1 year ago

4.6
Kråkö vol. 10/17
Myssyinen päivän päätös.
- 300 kpl Nakke Nakuttajia kirppikseltä ja kotiväki kiittää!
- Elämän suola ja sipuli!
Markomarko
1 year ago
4.0

Marko Wahlström
@ S-market Näsi Porvoo1 year ago

4.5
Täyteläinen tuoksu, todella tumma väriltään ja hyvä vaahtokukka. Ensipuraisu makea, jälkimaussa paahteisuutta. Sopii hyvin toukokuun ensimmäisen lauantaisaunan jälkiseuraksi.

Juhki
@ Haikon Kartano1 year ago
1.2
Samea, lähes musta. Pysyvä, ruskea vaahto. Paahteinen, voimakas, alkoholi maistuu. Lähes palanut, kitkerä maku. En oikein pidä