
Reviews

Jampe
23 days ago
2.8

Tuomas
@ Baking Mad Hidden Lab2 months ago

2.5
Aika vähäinen, ei niin blancinen

yliarska
@ Cozy2 months ago

3.4
Vaalea ja hailakka, vehnän ominaista banaanisuutta alussa. Loppu kevyt jälkimaultaan.

Akizuibba
@ Cozy2 months ago

3.6
Alkumaku ja fiilis on erinomainen mutta maku ja tuntuma hälvenee hyvin nopeasti. Kiva blanc ruokailun yhteyteen
Tero L
3 months ago
3.0

ryangriffiths98
4 months ago

4.0
Airport pint

Zapfou
@ Palanga10 months ago
3.2
Kimiwyb
11 months ago
3.0

Ant
3 years ago
3.1
Joonas H
3 years ago
3.2