
Licorice Porter.
Reviews

Rumbin
@ K-Citymarket Riihimäki5 days ago

2.9

Hampuusi
5 days ago
2.8

Jouni H
@ K-Citymarket Riihimäki10 days ago
3.2

Kamuloppu
10 days ago

2.4
Lakuportereista tykkään, tästä en tosin oikein lakua saa. Lähinnä kitkerää katkeroa. Jotain lakritsaista löytyy taka-alalta, mutta ei lakritsin makeutta, vaan sellaista suolaisen kirpakkaa jälkimakua. Ei kovinkaan hyvä, joskaan ei varsinaisesti pahakaan olut.

Molliturpa
@ Nilkko Brewing16 days ago
2.9

ZekeWolf
19 days ago

2.9
Middle of the road Porter with sweet licorice all over it. Some Sisu tar candy tones at background. Is what was promised but wouldn’t go looking for another

PaKe
@ Prisma Mikkeli20 days ago

3.3
Hyvin vahva lakritsin maku.

Suinulan Sieppo
@ K-Citymarket Jyväskylä Seppälä2 months ago

3.3
Yrjajan
@ Kyläkauppa Vesa Keskinen2 months ago

3.3
Hieman paahteista, lakritsaa. Pieni tervapastilli. Alko ei maistu. Ihan ok olut.
VesPa
@ K-Citymarket Jyväskylä Seppälä2 months ago
3.4