
Reviews

Valtteri H
@ Dranken De Caigny6 years ago
2.0

Anna
6 years ago

3.2
Ensituntuma on erittäin kuiva ja kummasti savuinen, kylmäsavustettu. Tuoksu on vähän funky. On tässä ehkä aavistus sitä greipin kitkerää hedelmäisyyttäkin? Vähän jännä kyllä.