
Класичний IPA з тропічним, цитрусовими ароматом. Має насичений смак та збалансовану гіркоту.
IBU:51
Malts:Barley Malt
Reviews

Jone
8 months ago

3.7
Nude_of_Ale
@ K-Citymarket Easton8 months ago
4.0
Harri
@ K-Citymarket Turtola9 months ago
3.2

Pyde
@ K-Supermarket Ämmänsaari10 months ago

3.4
Hyvällä asialla ja hyvä pintahipsu. Sopiva IBU 51.

Viskisieppo
11 months ago
3.5

Teemu
11 months ago
3.0

Aleksi S
@ Alko K-Citymarket Kupittaa11 months ago
3.7
Lasiin kaatuu samea, oranssinkeltainen olut hienolla valkoisella vaahdolla.
Tuoksu trooppisen hedelmäinen. Aprikoosia, mangoa, ananasta ja persikkaa höystettynä kevyellä sitruunalla.
Maku keskimakea ja kevyen sitruksinen. Hedelmäisyys säilyy mukavasti myös maussa. Jälkimaku tasainen ja hiljalleen hiipuva.
Aika mukava IPA. Voisi maistaa toistekin.

Servoouh
11 months ago
3.0
Lettu
11 months ago
3.4
Markku A
@ K-Supermarket Raisio Center1 year ago
3.1