
Reviews

Renata B
1 year ago
3.1
Saucepan
3 years ago
3.6

En kullas ölresa
4 years ago

3.1
En lättdrucken lager som inte utmärker speciellt mycket
Gillade dock flaskas etikett

Feliciatrex
6 years ago
3.2
Ljus och grumlig. Fint skum. Härlig etikett med fint motiv och fyndiga ord. Smaken är dock inget märkbart, den är absolut god men inget speciellt.

Jecaan
6 years ago
3.5
Paul A
6 years ago
4.0