
Reviews

Fred D
@ Beer Republic Web Shop10 months ago

3.4

JOni5
5 years ago
5.0
Marko
6 years ago
3.5

Allu1000
@ De BierTonne6 years ago

3.6
Kohtuu kevyt ja maukas. Humalat jää pyörimään kivasti suuhun. Lopussa katkerot kutittelee mukavasti kitalakea. Omaan suuhun hyvin osuva west coast.

Pauli H
@ De BierTonne6 years ago
3.3
Havuinen ja ehkä vähän yrttinen perus-IPA. Aika yksoikonen.
De Biertonne Summum #17.
Antza
@ De BierTonne6 years ago
3.3
Utuinen, vaaleankeltainen olut. Reilu, valkoinen, höttöinen vaahto katoaa nopeasti.
Tuoksussa hedelmää ja häivähdys havuista katkeroa.
Maku kepeän hedelmäinen, lempeän sitruunainen. Tulee jopa session IPAt mieleen. Lopusta löytyy vähän tuhdimpaa elementtiä ja jälkimaussa havuista katkeroa.
Helposti lähestyttävä, maistuva, hyvän mielen olut josta ei varsinaisesti moitittavaa löydy. Samalla myös valitettavan mitäänsanomaton.
De Biertonne Summum -joulukalenteri 17.12.2020

FCBMarkku
@ De BierTonne6 years ago

3.3
Ihan maukkaasti humaloitu, havuinen perus-IPA. Vähän saisi olla kyllä jytkympi runko, mutta kyllähän tämän mielellään hörppi.

Pertti R
@ De BierTonne6 years ago

2.5
Ipaa, on vähän laihan makuinen.
Biertonne 17.

Niko O
@ De BierTonne6 years ago
2.8
Joulukalenterin 17 luukku.
Hieman samean keltainen olut tuottaa lasiin kaadettaessa reilun parin sormen paksuisen valkean vaahdon.
Tuoksu on trooppisen hedelmäinen, mangoinen, sitruksinen, appelsiininen, greippinen, aprikoosinen, cantaloupemeloninen, ananaksinen ja hieman humalainen ja havuinen.
Runko on kevyt, runsaan hiilihappoinen ja makeahkon katkeroinen.
Maussa on sitrusta, greippiä, appelsiinia, humalaa, havuja ja aavistuksen mangoa ja cantaloupemelonia.
Todella raikas ja kohtuullisen kevyt perus IPA. Tuoksun perusteella olisin voinut odottaa huomattavasti hedelmäisempää ja makeampaa tapausta, mutta maun osalta suurin osa tuntui olevan täysin kadoksissa.