
Reviews

Arthur Petite mousse
@ V & B (vibi)3 months ago
3.7

Celia M
@ V and B Le Sequestre - Albi1 year ago

5.0

Binouzz N
@ V and B Le Sequestre - Albi1 year ago
4.5

Binouzz N
@ V and B Le Sequestre - Albi1 year ago
4.5

Marine L
2 years ago


Harala
@ La Cavayou3 years ago

3.8
9 %:n versio ja hyllymerkintä väitti tynnyrikypsytykseksi, mutta tuoksu ei anna suurempia viitteitä siihen suuntaan.
Maku on selkeästi "perus" RIS. Paahteinen, lakritsainen,tumma suklainen ja kevyen yrttinen.
Suutuntumaltaan kuitenkin melko täyteläinen.

Thomas
3 years ago
3.6

Brattack
3 years ago
2.9

Brattack
@ Le Repaire4 years ago
2.9
Gerald L
4 years ago
4.5