
Reviews

Lorenzo G
20 days ago

3.8

Henhei
@ La Bottega della birra25 days ago

3.9
Trooppinen mehu
Lasiin kaatuu kaatuu semi sameaa vaalean keltaista mutta väri sävy ei ehkä se lupaavin.. vaahto höttöinen ja melko maltillinen. Tuoksu houkuttelevan hedelmäinen.
No tuoksu tietysti trooppisen hedelmäinen (olisi ollut melko pettymys muuten kun on näinkin trooppinen tölkkitaide) maussa on mangoa, persikkaa, aprikoosia yms viidakkomarjaa, ja sitten siihen päälle sitruksista raikkautta greippi ja pieni appelsiini mainittakoot. Prossat piilossa, runko on ehkä aavistuksen ohkaisen puoleinen, tai siis makua on kyllä ihan hyvin mutta tietty syvyys puuttuu.
Tosi jees Neipa Italiasta ei nyt tajunnan räjäyttävä mutta vähintäänkin hyvä.
🎼 Deftones - Deftones
Mallasrotta
@ Hoptimaal2 months ago

3.7

Markku B
@ Hoptimaal2 months ago
3.6

Dave
@ Conad Venezia3 months ago

4.0
Deliciously refreshing NEIPA. Usual Grapefruit and orange peel zest.

* Beerculjan *
@ Delirium Cafe3 months ago

4.7
Sehr sehr gut! Da passt alles so wie ein NEIPA sein sollte. Wenn es noch etwas cremiger und einen Hauch fruchtiger wäre, wäre es perfekt

BierSimi
@ Delirium Cafe3 months ago

4.6
Ein schönes sattes und cremiges NEIPA. super fruchtig

Kloud95
7 months ago
3.5
Leggendahydro
1 year ago
4.3

Jiimies
@ Il Baretto1 year ago

3.7
Tarjoilija kysyi, että otetaanko 3 € välinäppöset. No otettiin. Olikin hieman enemmän, eli kaikki kertaa kaikki!
Tumma, syvänkeltainen ja samea.
Trooppisen hedelmäinen tuoksu.
Pehmeän hapokas kärki, makeaa hedelmää rungossa ja hapokkuus lisääntyy hauskasti kohti jälkimakua. Jälkimaussa vahvan humalainen tatsi.