
Reviews

Äijänsuon oraakkeli
12 days ago
3.5
Sitruksinen ja kuiva. Mainio ipa

Skrietlili
1 month ago

3.2
Helt ok men önskat fruktigare smak.

Luddemannen
3 months ago

3.7

Kjellsson G
@ Cirkus3 months ago

3.6
Söt med mycket smak av ananas.

Niclas T
4 months ago
3.4

Jiimies
@ Omaka4 months ago

3.4
Kirkas kultainen.
Fressiä, kuivaa hapokkuutta tuoksussa.
Kuivan hapokas ja rapsakka kärki. Hapokas, kuivan maltainen runko ja ujosti katkera jälkimaku.

Pappa 61
@ Gastropub6 months ago

3.5
Varsin mukiinmenevä (lasiin) aamuolut Arlandassa.

Thomas Syster
@ Bullens7 months ago

3.3
Bra jobbat Hedda, den va rätt trevlig😊🫦

Håkan N
7 months ago
4.2
Riktigt trevig överraskning i smaken!
Jasso
9 months ago
3.3
Saunajuomana, niin olen aistivinani tässä makkaraa.