
Reviews

Jan-Erik O
4 years ago
3.5
Maltig med liten sötma lätt fruktig med antyda till choklad o kaffe

Roywenk
4 years ago
3.5

Hasse67
@ Hasses Ölkällare4 years ago

3.5

Roywenk
4 years ago
3.5
Bra dryck från ett bra bryggeri!

Renata B
5 years ago
3.4

Andy
@ Systembolaget Visby6 years ago

4.0
Nykomling från lokalt bryggeri.
God med sina smaker av choklad kavring och russin.