
Reviews
Erkki L
@ Joulupukki6 months ago
3.5
Perushyvä saksalainen. Jatkoon 😀

Espi68
7 months ago

3.8

kariwa
7 months ago
2.0
Veli-Matti H
8 months ago
3.5
Janne S
8 months ago
4.0

G-hamaa
@ K-Citymarket Pirkkala9 months ago
3.0

Juhis
@ K-Supermarket Lasihytti10 months ago
3.0
Perushyvä saksalainen lager. Ei mitään huonoa mutta ei myöskään mitään ihmeellistä.

WheatLover
@ K-Citymarket Ruoholahti10 months ago
3.3

Pietro Mennea
10 months ago
3.2
LLasri
11 months ago
3.0
Tyypillinen vaalean kellertävä kirkas, lievähuntuinen lager. Nimi johtaa harhaan: ei Baijerilaisille tyypillistä maltaisuutta eikä makeutta. Keskiverto lager