
Reviews

Wiberg T
@ Systembolaget Falkenberg3 years ago

3.5
Dottore Stranoamore
4 years ago
2.8
Mnja, den här var inte särskilt bra. Tunn, besk och ganska brödig.

Roywenk
4 years ago
3.5
Oktober fortsätter, denna var inte en av de bättre

Tarzan
5 years ago
4.5
Ojj, detta var ett gott Oktoberöl, så ska en tillfällig öl smaka.
Tack för den.
FreddyAA
5 years ago
3.3
Svempa66
@ Lidingö, Kappsta5 years ago

3.5

Tarzan
6 years ago
2.2
Inte den godaste Oktoberöl jag smakat, ganska tom i smaken men även en besk eftersmak.