
Reviews

Immolatus
5 years ago
3.6

Timo K
@ Beerdome5 years ago

3.7
Hieman maltaisempi tapaus, keksinen. Mandariinia ja lievää greippisyyttä lisänä.
Tuoppi A
5 years ago
4.0

Jonny B
5 years ago
3.8
Tony M
@ The Northern Type6 years ago

4.5
Very moorish

Matteokop
@ Chez Allmark6 years ago

3.0

JSJ
@ Ales & Brews6 years ago

Tölkitetty 20/11 mutta ei taida olla ihan tikissä tämä. 😕

orson
@ Ales & Brews6 years ago

3.6
Pari kertaa tullut vastaan kommentti, jossa tätä kehuttu parhaaksi Something goodiksi. Katsotaan.....
No jopas on ruskeaan kääntyvää Deyaa. Pilalla? No ainakin googlauksen perusteella tämän väristä muillakin.
Suutuntuma hiilihappoinen, aika raikas ja pehmeä.
Maussa sitrusta, mandariiniä, makeutta, greippiä ja kivihedelmiä.
Vähän karvautta jälkimaussa.
Ei itsellä mene sinne ihan kärkeen. Jotenkin maku ontuu. Voi olla vähän hapettunut.