
Reviews

FrankBaboon
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti8 months ago
1.7
Ei tämä ole maustamisen arvoinen

Osmo S
2 years ago

2.8
Ihan ok. Raikas, vähän turhan makea. Olisi kaivannut lakan kipakkuutta enemmän ja seljankukan imelyyttä vähemmän.
Tuomas H
4 years ago
3.1
Juappoo
4 years ago
3.8

Willy
@ Pick N Pay4 years ago
2.1
Lauri H
5 years ago
2.0

pyksy
@ K-Supermarket Kamppi5 years ago
3.8

Miika
5 years ago

3.5
Mikko T
5 years ago
3.1

Nakki
5 years ago
3.7