
Reviews

Kepes
5 years ago

3.1
Sunnuntaiviihde ja yks kylmä. Täs on potkua kyl, kunnon alkoholiburni loppuun. Huippu maku mut vähän tuhti sunnuntain fiilikseen!

HooDee
@ Beer Republic Web Shop5 years ago

4.1

Benjamin J
5 years ago
3.6

Xavier M
5 years ago
4.3
Tibal75
6 years ago
3.7

Victor B
6 years ago
3.7

Bules G
6 years ago
3.7

Neil
@ Beer Trotter6 years ago
4.2

Timo K
@ Hepokullan mallaskellari6 years ago

4.0

orson
@ De BierTonne6 years ago

4.2
Nam ompa kova eka puraisu. Niin runsasta ja pehmeää 😋
Tuoksussa makeahkoja trooppisia hedelmiä. Hyvä ja miellyttävä tuoksu.
Suutuntuma keskihiilihappoinen, runsas, täyteläinen, mehuinen ja pehmeä. Todella kova.
Maussa sitrusta, makeutta, mandariiniä, hieman greippiä, mangoa ja persikkaa.
Jälkimaku lempeän ja makeahkon sitruksinen.
Positiivinen ylläri ja yksi kovimpia oluita mitä tullut maistettua Ärpusilta.