
Reviews
Juho N
10 days ago
3.4

Janne AH
@ Espoon Oma Panimo3 months ago

3.8
Parempi mitä olin aiemmin arvostellut. Savuisuutta mukavasti. Helppo juotava.

Tuntematon
3 months ago
3.9

Pallu
4 months ago
2.9

Tarmo A
4 months ago
2.9

Matias V
@ Espoon Oma Panimo4 months ago

3.4
Ei kovin savuinen

Akseli H
5 months ago
2.9
vihtoribeersports
6 months ago
2.5

Denizae
@ Hyvinkään Oma panimo6 months ago
3.0
Mieto,hieman savun makuinen olut. Muistuttaa hieman kotikaljaa,mutta ei niin makea.

•●Knoxar●•
@ Hyvinkään Oma panimo6 months ago

3.5
Joulukalenteriolut, savua oli kyllä hyvin maussa, kovien löylyjen kanssa maistu hyvin. Ei yhtään hassumpi savuolut!