
Reviews

Berliini Erich
6 months ago

3.2
Teemu V
@ Pien Shop & Bar8 months ago
3.4

Lers-Arik Bårt
@ Pien Shop & Bar8 months ago
3.7
Maukasta. Kiva pienessä.
Jani
9 months ago
3.6
Juha P
@ Sports Bar Töölö9 months ago
4.5

Jarno K
@ Olutravintola Konttori10 months ago

4.0
Zuumasipa surkeasti. Mainio saksalainen ddh IPA, samea, katkeroinen ja raikas 👍🏻

Miika
@ Biererei TapRoom2 years ago

2.6
RM
@ Hoptimaal2 years ago
3.5

Lasis
@ Hoptimaal2 years ago

3.6
Samea keltainen. Valkea vaahto. Tuoksu hedelmäinen. Maku kuiva sitruksinen, saippuainen, hedelmäinen ja humalainen. Hyvä olut.

Gustavo
@ Vivalabirra2 years ago

3.7