
Reviews

Ville
@ K-Citymarket Veturi Kouvola3 years ago

2.6
As a soda this would work but with just 2,8% the flavour isn’t there

Vidal pierro
6 years ago
3.0

Kaskelhoff
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä6 years ago

3.4
Aaton souri. Hyvää ja kirpeää, muttei mitään timanttista.

Vaara
@ Juomapuohi Shop & Bar6 years ago
3.3
Simainen tuoksu ja maku, mutta onneksi happamuus erottaa hyvällä tavalla simasta.
Ponttooni
@ K-supermarket Joutsensilta6 years ago
3.7

Stuba26
@ K-Citymarket Lahti Paavola6 years ago

4.2
No nyt on limeä! Ei uskoisi 2,8% vahvaksi. Oikein mainio hapan!

Noora W
@ K-Citymarket Lahti Paavola6 years ago
3.9
Kiva lime

Mikko H
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä6 years ago

3.5
Kauppareissulta To Ølin joulukalenteri postista ja pari olutta. Joista yksi (track brewing 2,8 lime sour) meni kauppakassissa puhki niin joutui kaataa loput lasiin urheilun palautusjuomana... 😅
Ihan kiva pikkusen hapan tuoksultaan ja maultaan. Limeä on ihan kivasti maussa ja suolaisuutta jälkimaussa. Mukavan pehmeän viljainen. Sokkona voisi luulla 4-5% olueksi.
Ykkösoluena erinomainen, onneksi ei tyhjäksi ehtiny vuotaa. 🤗

Petri P
6 years ago
3.7

Robin H
@ K-Supermarket Redi6 years ago

4.0
Todella kova limesour, mukavaa tasoa hapanta suolaisuutta ja limeä. Ei missään nimessä vetistä.