
Reviews
Hynde
6 days ago
3.2
Janne T
2 months ago

3.0
Tumma, kevyt, makean kirsikkainen. Oikeastaan aika hyvä!
Priit A
6 months ago
4.1
Remu
7 months ago
3.5
Artoolio
@ SuPerAlko Pärnu11 months ago
2.6
Vaahtoa on kuin meressä ja sen alta paljastuu tuttu, kummallinen kirsikan, baltian ja turismin makuinen juoma. Not great, not terrible.
Mustakorpi
11 months ago
4.5
Ai että on hyvää! Mikä ihana kirsikka maistuu.
Miika
11 months ago
4.0
Hyvin kirsikkainen. Makea. Melko kelpo olut.
Raul R
1 year ago
2.0

Iso Kari
@ Kochi Aidad1 year ago

2.5
Tumma helppo olut kirsikalla höystettynä

Cold Beer
@ VIRU LOKAAL1 year ago
3.4
Väliolut mstkalla hotellille,ei huono.