
Reviews
Eriksson E
7 days ago

2.9
Helt ok
Eriksson E
7 days ago
2.9
Neo tyckte den var bra, men Emil tyckte inte det. Den var halv dan sa han.
Eric F
7 days ago

4.0

Emil
6 months ago
3.5

Skrietlili
2 years ago

3.3
Helt ok men inget speciellt. En varm sommardag hade den nog uppskattats mer.
Johan J
@ Pålsjögårdens Bryggeri2 years ago
4.5
Patrik S
2 years ago
4.0
Knugen
2 years ago
2.4
Beer is life
2 years ago
3.0

Hasse67
@ Hasses Ölkällare2 years ago

3.0