
Reviews
Dottore Stranoamore
3 days ago
4.0
Kompetent hazy men inget mer.

Kinnune
@ Systembolaget Haparanda5 days ago

3.5
Pehmeähkö pohja, mandariinia ja sitruksia sekä hieman makeuttakin. Pinnalta kuivempi, sitruksinen ja hieman karvas. Kuivahko loppu.
- - -
Quite soft base with mandarin and citrus along with some sweetness. Drier from the top with citruses and a bit of bitters. Dryish ending.
Jiii
7 days ago

3.6
And7010
8 days ago
3.2

Jonestown
@ Systembolaget Haparanda14 days ago

3.2
NEIPAmaisen hedelmäinen, semitäyteläinen ja erittäin katkeroinen luomu olut.
Tuntuu että tässä ei ole lainkaan sokeria, näin ollen jopa kitkerä.
Hyvin havuisa ja hapan.
On tosi erikoinen neipa, ehkä aikuiseen makuun. Maistuu kyllä 'luomulle'. Jeesh..
Varmasti heille makoisa, jotka eivät pidä liiallisesta makeudesta.

Allu
@ Systembolaget Norrtälje22 days ago
3.4

T. Holm
@ Holms hus.2 months ago

3.8

Tommyblyaa
3 months ago

3.9
PhilipSundelin
4 months ago
3.0

Sparrman
4 months ago
1.8