
Reviews
Jonas H
@ John M. Reidy16 days ago

4.0
Schmeckt wie Apfelsaft,aber sonst lecker
Juraj O
@ Alko K-Citymarket Rauma5 years ago
2.5
Jesse K
5 years ago
3.3

Basque von Bonthon
5 years ago

2.9
Makua löytyy ihan hyvin, hapokas.

LärsPepi
@ Alko Sello6 years ago
2.7

Jeppe
@ Alko Tammisto6 years ago

Valtteri S
@ Alko Kauppakeskus Kaari6 years ago

3.1
Kirkas ja kuulas väri. Tuoksu ei ole kovin voimakas. Maistuu makealle ja kypsälle omenalle. Ilmeisesti tässä on käytetty useita eri omenalajikkeita, mutta minun makuuni saisi olla happamampi ja runsaampi maku.