
Reviews

Nicolas B
@ Schlossplatzbrauerei Köpenick3 months ago
3.0

robbi_386
@ Schlossplatzbrauerei Köpenick10 months ago

3.3
Herrlich östlich. Mal n dunkles IPA, sehr lecker.

Tomi V
@ Schlossplatzbrauerei Köpenick3 years ago

3.6
Saksan pienin panimo ja hyvän IPAn ovat aikaan saaneet. Katkeruutta mukavasti, kaunis väri ja vahva vaahto.
Ostseefelix
6 years ago
4.0

HauptstadtCorny
6 years ago
4.0