
Reviews

Hamar-86
@ Systembolaget Nordstan5 years ago

2.9
Voimakas vaahto. Hyvä IPA jossa ei mitään huonoa, mutta ei myöskään mitään tajunnan räjäyttävää. Siis kuin pettämätön ja aina rehellinen Suomalainen, vaikka tämä Ruotsalainen onkin.

T. Holm
5 years ago
3.0
Marcus A
6 years ago
3.3

Feliciatrex
6 years ago

3.2
Fruktig med bra beska.

Casperengdahl
6 years ago
3.5

Paulina303
6 years ago

2.9

Swede-T
@ Systembolaget Mall of Scandinavia6 years ago

2.0
Berto
6 years ago
3.7

Håkan N
6 years ago
4.2
Njutbar arom och bra beska.
And7010
6 years ago
3.7