
Reviews

Yeast yanni
@ A1000 Tähesaju Tallinn7 months ago

2.9
Ihan juotavaa.
Temppu
11 months ago
1.5

Perfect Stranger
1 year ago
2.1
Ни о чём.

Tero
1 year ago

2.8
Peruskeitto Tsekinmaalta

Ihoden kaljakeisari
1 year ago

4.2
Hieno tumma. Paahteisuutta, tuhtia tunnelmaa. Näin miedoilla prosenteilla kun saadaan näin tuhti kokemus, niin kyllä kelpaa.

FrankBaboon
@ Sadama Turg1 year ago
3.0
Perus ok tumma
Mikko T L
@ Alko Seppälä1 year ago

3.7
Tumman ruskea, niukasti kuohuva lager. Kuohu laskeutuu melko nopeasti. Maku paahdetun maltainen, hiukan makea, kahvia ja mämmiä.
Jukka60
1 year ago
3.5

Pertti E
@ Brewdog Tallinn1 year ago
2.5
Vaahto jää pitsisenä lasin reunaan, maltainen tuoksu , maussa tammea ja jättää hieman vajaaksi jälkimaussa

Antti A
@ Beer House & Craft Kitchen2 years ago
4.6