
Reviews

Äijänsuon oraakkeli
2 years ago
4.0
Teepekk
5 years ago
3.6
Simon P
@ Ales By The Sea5 years ago

4.1

Jyri H
@ K-Supermarket Lehmus5 years ago

3.3
Max L
5 years ago
2.8
Saku O
5 years ago
2.2

heinj51
@ Panimoyhtiö Tuju myymälä5 years ago
3.8

Mogulaattori
5 years ago
1.2

Olli Ryytty
@ K-Citymarket Pori Puuvilla5 years ago

4.1
Löhes vaahdoton hieman purppuraan (yllätys yllätys) taittava gose. Tuoksussa herukkaa ja suolaisuutta. Samoin maussa, että liiaksi, vaan juuri raikkaasti. Oivallista.

Tuska
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere5 years ago

3.1
On tää töiden jälkeinen olut aina vaan hyvää🤤 Suolaa tässä kyllä riittää ei niinkään mustikan makua