
Juicy New England IPA with Sabro and Yellow Sub hops.
Reviews

Hege
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn9 hours ago

3.2
Sitruksinen, kevyen trooppishedelmäinen ja loppuun reilun minttuinen olut.
Keskitäyteläinen ja raikkaan hiilihappoinen suutuntumaltaan.
Hieman turhan paljon minttua omaan makumieltymykseen, mutta muuten ihan mukiinmenevä olunen.

Mypietimi
@ Craft Beer Helsinki 20262 days ago
3.4
Tuoksu aika kuiva. Hieman hedelmäisyyttä ja havuisuutta. Maku pehmeä, hedelmäinen ja kookos maistuu vahvasti. Jälkimaku makea ja kookoksinen

Markus R
@ Alko Prisma Kaleva14 days ago
2.3
Uponnut mallasvesi

Furi
@ K-Citymarket Lielahti14 days ago
3.2
Huono singlehop, hyvä vetokalja.
aff3
@ Rimi, Ülemiste14 days ago
3.9
Parhautta äskeisen sourin jälkeen. Hazy, sopivan maltillisesti hedelmää (vaikka tölkin mukaan juice bomb), pientä katkeroa. Ostaisin toisenkin.
Eero
1 month ago
3.4

Juho
@ SIP Tallinn2 months ago
3.4
Jää turhan ohueksi ja mitäänsanomattomaksi. Ihan kiva muttei sen enempää.
Antti H
3 months ago
4.0

Virpi E
5 months ago
3.8

Sakke
5 months ago
3.4