
Reviews
TS
4 days ago
3.8
antti#18
19 days ago
3.0

Javier M
26 days ago
3.1
Meemmeli
@ Two More Beers3 months ago
3.2

Tmk72
@ Two More Beers3 months ago
3.3
Hyvää peruslageria, vaan ei mitään bulkkikamaa. Kivasti makua ja sävyjä.
Tompsoni
@ Two More Beers3 months ago

3.7
Hyvä paikallisen panimon oma olut. Hyvä rikas ja pehmeän makuinen.
Jari K
5 months ago
2.3
KooPee
10 months ago
3.0

Marguez77
@ Two More Beers11 months ago

2.8
Ihan hyvää

Jan T
1 year ago
2.0