
Reviews
Ville H
@ Kaubamaja6 months ago
3.2
Yorma
@ Vaat Brewery & Taproom1 year ago

3.4
Hedelmäinen, mutta ei neipainen maku. Humalaa on, mukavaa.
Henri R
3 years ago
3.3
Hoende
3 years ago
3.0

Jope9611
3 years ago

3.0
Dolce Gusti
3 years ago
3.3

V1lle
3 years ago

3.1
Selkeät katkerot tässä oluessa.

Gyge3000
4 years ago

5.0
Vaat breweryn versio Kölninvedestä!

Juha M
@ Vaat Brewery & Taproom4 years ago
3.5
Looping
@ Vaat Brewery & Taproom4 years ago

3.6
Session IPA, nez fruité, bouche légèrement fruitée et bonne amertume