
Reviews

Rantonen T
6 days ago
2.5

MiZ
2 months ago

2.8
Jonkanon
3 months ago
1.1
Mikko
1 year ago

3.0
Tapasten kanssa menee!

Handyhunk
2 years ago
3.7

Atte I
@ Rema 1000 Sørreisa2 years ago
4.1
Mukavasti humaloitu pilsner. Aromia sopivasti, katkeroa hiukan, mutta ei liiaksi. Yksi parhaista norjalaisista tähän mennessä.

Mika
2 years ago
3.1
Martin Levanger
2 years ago
3.5

Markooo
@ Inderøy3 years ago

2.9
Transatlantic Pilsner from Rygr.
Nice design on can with a Viking Shield 🛡️

Pyde
@ Joker3 years ago

3.8
Raikkautta ja hedelmällisyyttä. Pintahiivamainen pilsner.