
Reviews
Teemu K
17 hours ago
2.6
Karkkia!

Vindos
@ Prisma Imatra21 days ago
2.8
Kauto
1 month ago
3.6
Mangustus
@ K-Citymarket Laune2 months ago
4.2
Erittäin hyvä kirsikkajuoma. Jos et pidä kirsikasta ei tämä tule mieltäsi muuttamaan. Mutta meille kirsikan ystäville tämä on erittäin maukas tuote.

oipaT
@ Kreutzwaldi Selver ABC4 months ago

3.0
Valkoinen korkki. Valkoisessa etiketissä 🍒. Punainen juoma.
Kirsikalta maistuu ja poreet päälle.

Espi68
10 months ago

4.0

Mitodm66
11 months ago
3.4
Yksi parhaita valmiita cocktail mixejä jota olen maistanut.

Mela
1 year ago
3.5

KaljaTynnyri69
@ Prisma Rauma1 year ago

4.5
Erittäin kirsikkainen ja makea, on kyl hyvää. herkullista jopa lämpimänä
Asmo N
1 year ago
2.0