
Reviews

Handyhunk
10 months ago
3.5

Liemiherra
@ Rema 100010 months ago

2.5
Ei maistu oikein miltään hyvässä eikä pahassa mielessä. Keskivertokalja.

Tassu
@ REMA 1000 TANA11 months ago
3.0
Maistuu pitkän ajomatkan päälle.
Sopivan hapokas

Räven 69
1 year ago
2.4

Reimund
1 year ago
2.5
Kimmo Koo
@ Rema 1000 Honningsvåg2 years ago
3.1
Miellyttävä, helppo,vaalea pilsu

hermo_j
2 years ago
3.5
Maagen
3 years ago
1.0
Maagen
3 years ago
2.5
Maagen
3 years ago
2.0