
19 ratings
3.0
Weizen
5.0% Hefeweizen
Reviews

Stasp
28 days ago
4.0
Trpoal
3 years ago
3.0
Dark1st
3 years ago
2.9
Dark1st
4 years ago
3.5
Vesa K
5 years ago
3.1

Söör
@ hietaniemen uimaranta5 years ago

3.3
Venäläisessä vehnässä hyvä vaahto ja tyypillinen tuoksu. Makua aluksi oikein hyvin, mutta sitten hiukan hiipuu.
Kaide
5 years ago
3.0
Viitane
5 years ago
3.5

Otto K
5 years ago
3.0

Haring
5 years ago

3.0
Kivan veikeä maku. Iloinen kesäolut. 😊