
Reviews

Rohan13
22 days ago

3.9

Tomosman
2 months ago

3.8

Poukonen
2 months ago

2.9

Heidaam
8 months ago
3.9

Finn H
@ Kaufland Melnik11 months ago
4.0

Timo A
1 year ago

3.0
Nyt on pilsneriin saatu makua.
Maro
@ Pardubicky Pub1 year ago

3.0

DaMie
@ Daniel's Castle1 year ago

3.4
Hat einen eigenartigen Nachgeschmack, vom Geruch her schön hopfig blumig 👍 Schöne bernsteinfarbe 👍

felix_wbach
@ Zugspitze1 year ago

2.8
Besser als das Mustang 12, aber trotzdem noch sehr kräftig..

Nöpöpuudeli
@ Albert Supermarket1 year ago

3.4
Kyllä tsekit osaa oluen tehdä, tässäkin peruslagerissa on makua! Vaahto ehti jo vähän haihtua, väri on rikas ja täyteläinen, tölkki tyhjeni nopeasti, maistui ja ostan uudelleen.