
Reviews

J.Olin
6 days ago
3.5
God men inget speciellt, men fyller skorna för en riktig öl trots att det bara är en 3,5a

Allu
@ Flygfyren.2 years ago
3.0

Hubbabub
@ Connys Ölhörna4 years ago
3.2
För att va en 3.5% bira så är det en skaplig bira.
Den har lite tjeck vibbar. 🍻

Johan L
6 years ago
3.0
To normal

Mattias S
6 years ago
2.9