
Reviews
Simon P
@ Beer524 years ago

4.1

Rich H
5 years ago
0.9

Roydelf
5 years ago
3.6

G85118931
5 years ago
4.4

Dainarts B
5 years ago
4.7

Damien D
5 years ago
4.0

yliarska
@ K-supermarket Joutsensilta5 years ago

2.5
Samean ruskeaa, hieman punertavalla vivahteella. Maku on alkuun kirpeän marjainen ja hapan. Alkuun puraisua ja voimakkuutta, ei kuitenkaan miellyttävä maultaan.

Kapteeni Suurleuka
5 years ago

2.4
Aika saippuainen mutta joku ihan kiva hedelmäisyys löytyy. Ehkä se granaattiomenaxksi tunnistaa. Ei mene jatkoon.

Discoerkki
@ Pien Brewpub (CLOSED PERMANENTLY)6 years ago

3.8
Erittäin virkistävä alkupotkaisu! Kirpeyttä ja makeutta sopivassa suhteessa. Loppua kohden maku jää hieman latteaksi. Kokonaisuutena hieman mehumainen.

Huuteli
6 years ago
2.1
Hiivainen, hapan, mehumainen ja kirpeä 😝 Naama ruttuun -kamaa.
Ei jatkoon.