
Reviews
Sipu
5 months ago
3.5
põhjapõder
1 year ago
2.0
Nyt ei harmita, kun ostin vain yhden. Vetinen.

Juho
@ Prisma Kristiine1 year ago
1.7
Sipu
1 year ago
3.5

Jepetti
2 years ago

2.5
Tunkkaisen makuinen ja vetinen ipa odotukset oli paljon korkeammalla.

R.Mikko
2 years ago
2.5
Sami J
2 years ago
3.1

Taneli H
2 years ago
1.5
Jero
2 years ago
3.2
Ihan ok. Hieman kitkerä.

Tapani
3 years ago
2.8
Ei ihan nappaa, hieman tunkkainen.