
Reviews
Nikkilä S
10 months ago
4.0
Janne L
1 year ago
3.6

NikoP
@ SIP Tallinn2 years ago

3.2
Teemu V
@ Koht/Moonshine Bar Tallinn3 years ago
3.4

Veikko K
3 years ago
3.0
Hauska kuivan katkera neipa

OggiE
@ Hell Hunt3 years ago

2.6
Thick fruity body. Dryish finish.
Marko
3 years ago
3.4
Jasso
@ SIP Tallinn3 years ago
3.5
Varsin kuiva, sitruksinen makumaailma, hento katkero

Skujisz
@ Koht/Moonshine Bar Tallinn3 years ago

2.4

Kapteeni Suurleuka
@ Koht/Moonshine Bar Tallinn3 years ago

3.3
Onse neipa. Oikeastaan aika hyvä kun hetken on maistellu. Ja koht parempikin. Kivast runkoa mut mallaspohja jää vähän ohueksi. Humalaa on mut sekin ohuesti. Maku pehmeyttä ja mietoutta. Menee alas eikä harmita.