
Reviews
Nikkari
@ Irish Pub Danny Boy25 days ago

2.7

Heidaam
@ K-Citymarket Keskusta Vaasa1 month ago
2.9
Saku R
8 months ago
1.9

Ltn. NaCl
9 months ago
2.6
Suoraviivainen, mutta tasapainoinen (ei-aito) ja rungoltaan mukavan tuhtikin tapaus. Kaupan täysmehumainen runko sopii tähän puolikuivaan (?) ihan hyvin.

Juski
@ Pirulan viinitila10 months ago

3.1
Eilen hörpitty.
Pidin enemmän näiden Helmi-siideristä.
Tää oli omaan turhan hapan.
Makeutta ei hirveästi kyllä ollut, mitä vähän ihmettelen muita arvosteluita lukiessani..
Rontti
@ Pirulan viinitila1 year ago

2.9
Hiukan liian makea itselle ja hapot puuttuu, joten loppumaku pliisu.
Omena kuitenkin maistuu ja kodan kitkeryys miedosti.
Design 5/5

MinnaS
@ Prisma Linnainmaa Tampere2 years ago
3.0
Tuoksu on hyvin mieto, melkein olematon kylmänä. Mukava, hapokas, mutta makea omppu. Kylmänä oikein hyvä. Makeutta hieman pois, niin saisi korkeammat pisteet.
Juha J
2 years ago
3.5
Raikas. Puolikuiva. Mausta tunnistaa suomalaiseksi siideriksi.
Veeti R
@ Helena's Bier Bar2 years ago

3.8

Hannu L
@ Kabacka2 years ago
3.0