
Reviews

Maajohtaja
5 months ago

3.4
Egyptin paluulennolle TUI:n tax-freestä kotiinviemisiä. Raikas lager mandariinisella vivahteella, ehkä.👍🏼

Manu_72
11 months ago
2.2
Rkka
1 year ago
3.0
Garaga6kata
1 year ago
2.9

Kim S
1 year ago
3.0

Antti M
1 year ago

2.0
Taannoinen lentokonebisse. Hieman katkera mutta menihän se.

Suojis
@ Norwegian1 year ago

2.2

Jussi
1 year ago

3.0
Kirkas, kevyt vaahto.
Mallasta ohuesti tuoksussa.
Vienosti enemmän aromikkaasti humaloitu kun peruslager.
Matkalla lomalle Marokkoon. Oli Norweigianin premium lager 😏

Matias V
@ Norwegian1 year ago

3.4
Hoppy ja funny

Haukka
@ Norwegian1 year ago

3.3