
Reviews

Daniel P
10 days ago
3.8

STNO
11 months ago
2.6

Sparrman
1 year ago
1.5
Conny8
1 year ago
4.0

Sebastian Särefjord
@ Benkas & Annelies Ölveranda3 years ago

2.9
Hyffsat fruktig men smaken dör fort.
Fin ihållande beska.

Tommyblyaa
3 years ago

2.7

Transtrand
4 years ago
3.6
Lättdrucken god smak dock lite kort eftersmak

Hubbabub
@ Connys Ölhörna4 years ago
3.6

Hasse67
@ Hasses Ölkällare4 years ago

3.5

Prins Kajuku
4 years ago

3.5
God smak, kanske något tunn. Bra beska, ganska kort eftersmak.