
Reviews
Burp
3 months ago
3.0

Yeast yanni
@ Systembolaget Haparanda10 months ago

2.3
Ihan jees, vähän semmonen kotikaljamainen maku.
Jari H
1 year ago
3.5
Claes L
1 year ago
4.5
Först trodde jag att det var en julöl av något slag, de 3 figurerna på etiketten liknade tomtar. Ett väldigt gott öl med fint skum.

Olutsieppo
@ Systembolaget Haparanda1 year ago
3.3
Makeahko. Pähkinäinen ja paahteinen.

Thirsty Maze
1 year ago
4.0

Roywenk
2 years ago
3.0
Bra alkoholfritt alternativ

Andy DeFazio
2 years ago

3.6
Tiukka kamaa ja se toimiiiiiiiii

Joakim P
2 years ago
2.8
Tomixen
2 years ago
4.0