
Reviews

Janne AH
2 years ago

2.5
Maltaisuutta, suklaisuutta. Jää turhan kevyeksi ja vetiseksi kuitenkin.
Sir Silver
3 years ago
3.0

Eero T
3 years ago
3.3

HooDee
@ CityAlko Pärnu4 years ago

3.0
Aika pliisu ja vetinen

Matti H
@ CityAlko Pärnu4 years ago

3.2

Indrek K
@ Home5 years ago
2.7
Conoseur
5 years ago

2.4
Maltainen ja suklainen, ohuenpuoleinen ja hiukan vetinen, ei kuitenkaan mitenkään huono, ja hinta lastusuhde on noin 4€ litrahinnalla (Virossa) kohdallaan
Erki E
6 years ago
2.5