
Reviews

Par_tane
@ Teijon Kyläkauppa5 months ago
3.0

Vienis
@ Teijon Kyläkauppa5 months ago

2.8
Jäi vaisuksi vaikkakin parani mitä enemmän joi.

Willy
@ K-Citymarket Ruoholahti11 months ago

2.9

Polarbeer
@ Mathildedalin Kyläpanimo2 years ago

3.0

Pohjalaane
3 years ago
3.6

Anssi T
@ Hallonmäen tila3 years ago
3.0
Kuiva, omenainen, vadelmaakin on. Kovasti hapan.

MinnaS
@ K-Citymarket Mikkola Pori3 years ago
2.4
Nyt ei osunut. Tuoksussa hento vadelma ja kirpakkuuttakin on, mutta muuten jääkin sitten maku vaisuksi. Jokin kumma takapotku vielä lisäksi ja saa jäädä seuraavan kerran kauppaan.

Juha M
@ Mathildedalin Kyläpanimo3 years ago
2.5
Ihan hyvä siideri, kiva kun ei turhia makeutusaineita!
Karvakasa
@ Mathildedalin Kyläpanimo3 years ago
3.1
Heidi R
@ Mathildedalin Kyläpanimo3 years ago
2.2