
Reviews

Michael B
29 days ago

3.7
Bien forte en goût. Merci mon coeur pour ce cadeau d'anniversaire.

Ztal Schwarzes
1 month ago
3.2

Krusecontrol
1 month ago

3.3

Anine A
1 month ago

3.4

Johannes R
1 month ago
4.0
Mycket bra, känns lite som Leffe

Roywenk
1 month ago
4.0
Bra! Men stor flaska, så jag fick ”kämpa”…

Prins Kajuku
@ Systembolaget Båstad1 month ago

4.0
Han d
@ Moeder Lambic2 months ago
3.0
Nice one but not that special
Lorant N
3 months ago
3.0
Gal H
@ Délirium Café4 months ago

3.5