
Reviews

Pete_78
@ Miekkiös talo7 days ago

3.7
Kamala jano ja nestevajari ylikuuman paljulöllöttelyn jälkeen.. uppos täysin ikeniin hyvä et ehdin maistaa. Mut hyvä bisse ja janohan sillä hetkeksi lähti 😃

mikkoe85
@ Bengtskärin majakka10 months ago

3.5
Hedelmäinen, hapan, kaikkiaan hyvä olut 👌🍻
Hoende
11 months ago
2.5
Blackstarastronaut
@ K-supermarket Kimito11 months ago

3.7
Vettä sataa ja kaikkia vituttaa.
Sellasta se retkeily on.
Mut kaljaan!
Rikkaan makuinen olut jossa on kova ja pehmeä sopivista paikoista. Tai sitten se olen minä. Mutta aiva kyllä uppoaa hyvin.
Tomi_A
@ Kimito Brewing11 months ago
3.9

Lohii
@ YLP11 months ago

3.4

Pyde
@ Rosala Viking Center1 year ago

3.0
Ns. Viikinkiolutta. No ainakin etiketit. Maistuu samalta kun toisillakin etiketeillä.
Makkexd69
@ Rosala Viking Center1 year ago

3.3
Raikas, hennon hunajainen. Tekee mieli lähteä merille kohti tuntematonta.
Ile the L
@ Rosala Viikinkikeskus1 year ago

3.6
Viikinkitunnelmaan sopiva juoma, vaatii lämpimän sään ja huolellisen jäähdyttämisen. Jatkoon
Ile the L
@ Bengtskärin majakka1 year ago

3.7
Sopivan kitkerä ja voimakas jälkimaku, olosuhteista eli ulkosaariston majakasta plussaa