
Reviews
Corenche
7 years ago
3.4
Totti T
9 years ago
4.5

pete
9 years ago
2.0
Oispa K
10 years ago
2.5

Satu J
@ Gastropub Tuulensuu10 years ago
3.0

Cavvie
@ Gastropub Tuulensuu10 years ago
2.0

Olutparoni
@ Alko Myyrmanni10 years ago
4.5

Ilkka P
10 years ago

2.0
Vetinen. Ei oikein tahdo löytyä makua.

Timo K
10 years ago
3.0
Tuoksu makean kahvinen ja mämminen. Maku kahvinen, mutta nopeasti valitettavan vetiseksi taittuva.

Villetpni
10 years ago
3.5