
Reviews
Tiefenrausch
1 year ago
3.8

Bgaraud
@ Snckbr2 years ago

3.0

YOM
2 years ago
3.2
Elbert
@ De Zoete Zoen2 years ago

3.3

Pils Patron
@ Maastricht3 years ago

2.3
Het leeuw biertje. Heel matig. Stelde me meer voor van de koning van de jungle. Echt zuipbier, heel waterig. Weinig smaak, maar niet perse vies. vandaar 2.3 sterren.

Frederic R
5 years ago
1.6

Valentin N
@ Café De Pieter5 years ago
3.7

Baden Powell
6 years ago
3.0
A nice lager.
Martial H
6 years ago
2.2
Arno B
@ Walramhotel6 years ago

3.0