
Plnosladové pivo sytě zlatavé barvy, vyšší obsah alkoholu, ovocné tóny, jemnou chuť karamelu, aromatické silice kvalitního Žateckého chmele.
IBU:34
Reviews

Risto-Matti K
@ K-Supermarket Itäpoiju1 month ago
3.5

nietsrd
@ Prisma Linnanmaa Oulu2 months ago

3.4
Oulun seutu
@ Prisma Linnanmaa Oulu3 months ago
3.2
Tuli testattua kun ale laarin oli laitettu. Humalat tms mukavasti esillä kun pullon aukaisee.
Toinen odottelee saunaa.

teme1977
@ K-Citymarket Lohja3 months ago
2.5

Original Antti K
@ Prisma Nummela4 months ago

2.5
Tämä on minun suuhun hivenen makea. Ei ehkä ole tarvetta maistaa toista.
Velho5
@ Prisma Kotka4 months ago

3.4
Maltainen, yrttinen, hyvin juotava, kivan täyteläinen ja simppeli.
Oikein kiva juotava 👍

Asiik Isamove
@ K-Citymarket Lielahti4 months ago

3.7
No otetahampa pikku välivesi näin kotosalla kapakista, ennen lähikapakin lopettajaasia!
Vahvasti on runkoo.
On viljainen ja alkoholinki puolesta sopiva.
Siis hyvä bockki..?
No vähä kaipaasin jotaki lisää. Ehkä se olis joku mieto heinälajike, joku ruohoosuus tähän viä lisäksi, niin avot!
Muuten on hyvä viljaanen bockki!

Juhapee
4 months ago
3.4

Markus K
@ Prisma Pori Mikkola5 months ago
3.0
Melko tavallista, mutta ihan juotavaa.

Jonde
5 months ago

3.0